26 Eylül 2017 Salı

Program Hakkında

8080 defa okundu

Günümüz iş hayatında, işletmelerin üst düzey yöneticileri; işletme içi ve işletme dışı iletişimini düzenleyen, dokümantasyonunu denetleyen, yabancı dil bilen, işletmecilik ve temel hukuk bilgisi ve becerilerine sahip, konuşma yeteneği kazanmış, toplumsal görgü kurallarını bilen, kültürlü sekreter, yönetici sekreteri ve büro çalışanlarına ihtiyaç duymaktadırlar. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde yöneticilerin ihtiyaç duydukları, hızla değişen ve gelişen iş dünyasının gereklerini yerine getirebilecek bilgi ve becerilerle donatılmış büro hizmetlerini yönetim fonksiyonlarına göre gerçekleştirebilen yöneticinin çalışmalarına katkı sağlayabilecek nitelikli ara insan gücünü yetiştirme amacını gütmektedir.

Programdan mezun olanların alacağı unvan

İki yıl süreli Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı önlisans (uzaktan eğitim) programından mezun olan öğrenciler kamu kurumlarında ve özel kuruluşlarda  “Yönetici Sekreter veya Sekreter” olarak unvan alabilmektedirler.

Programdan mezun olanların istihdam alanları

Tüm kamu kurum ve kuruluşların veya özel kuruluşların çeşitli birimlerinde yönetici sekreter veya sekreter olarak istihdam edilebileceklerdir.

ÖNLİSANS MEZUNİYET ALANLARINA GÖRE DİKEY GEÇİŞ YAPILABİLECEK LİSANS PROGRAMLARI

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
İşletme Bilgi Yönetimi
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Sağlık Kurumları İşletmeciliği
Yönetim Bilişim Sistemleri

 

MESLEK YÜKSEKOKULLARI VE AÇIKÖĞRETİM ÖNLİSANS PROGRAMLARI MEZUNLARININ LİSANS ÖĞRENİMİNE HAZIRLIK PROGRAMINA KATILMADAN ÜÇÜNCÜ SINIFA KAYIT YAPTIRABİLECEKLERİ AÇIKÖĞRETİM LİSANS PROGRAMLARI

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

İşletme - İktisat